Документ, положення якого викладено нижче за текстом, є Публічною Офертою та Публічним Договором. Відповідно до положень ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови публічної оферти та публічного договору однакові для всіх Замовників. Відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, внесення оплати є акцептом (прийняттям) даної оферти, що дорівнює укладенню договору на умовах, викладених нижче за текстом. Дана Публічна Оферта адресована всім фізичним та юридичним особам, які бажають скористатися послугою та мають технічну можливість отримання послуги.ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
про надання інформаційних послуг
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Цей Публічний договір (далі – Оферта, Договір, Публічний договір) є офіційною пропозицією Виконавця з надання Інформаційних послуг юридичним особам, фізичним особам-підприємцям та дієздатним фізичним особам (далі – Замовник) на наведених нижче умовах шляхом надання інформації через текстові, відео-, фото-, аудіоуроки/повідомлення – спеціальної форми передачі інформації, спрямованої на придбання Замовником додаткових знань, умінь та навичок у певній сфері діяльності в результаті використання Замовником особливих заходів, що визначаються на свій розсуд.
1.2. Прийняття (акцепт) цієї Оферти означає повне та беззастережне прийняття Замовником усіх умов без будь-яких винятків та/або обмежень та прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) до укладання сторонами двостороннього письмового договору на умовах, викладених нижче в цій Оферті.
1.3. Цей Публічний договір про надання Інформаційних послуг (Оферта) вважається укладеним (акцептованим) з моменту надходження коштів Замовника на поточний банківський рахунок Виконавця.
1.4. Виконавець та Замовник надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності, необхідні для укладання та виконання даного Договору про надання Інформаційних послуг.
2. ВИЗНАЧЕННЯ ТА ТЕРМІНИ
2.1. В Договорі наведені нижче терміни використовуються в наступному значенні:
2.1.1. Оферта – публічний договір про надання інформаційних послуг.
2.1.2. Інформаційні послуги – будь-які послуги Виконавця, види та вартість яких визначено на Сайті, де розміщений дану Оферту, що полягає в наданні обмеженого доступу Замовнику до закритого каналу Telegram мультимедійних курсів та тренінгів на тему «Гуру Контенту Lite TikTok, YouTube Shorts та Reels» у обсязі 13 окремих відеоуроків.
2.1.3. Акцепт Оферти – повне та беззастережне прийняття Оферти шляхом здійснення дій по оплаті обраної Інформаційної послуги.
2.1.4. Виконавець – Фізична особа-підприємець Михалкова Єлизавета Вікторівна, РНОКПП 3643103684, e-mail:
gurukontentulite@gmail.com, додаткові контактні дані надаються Замовнику за запитом.
2.1.5. Замовник – особа, яка здійснила Акцепт Оферти на викладених у ній умовах.
2.1.6. Договір про надання інформаційних послуг (далі – Договір) – договір між Замовником та Виконавцем про надання Інформаційних послуг, який укладається за допомогою Акцепту цієї Оферти.
2.1.7. Сайт – інтернет-ресурс
https://candyacademy.com.ua/guru.
3. ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ
3.1. Предметом цієї Оферти є відплатне надання Замовнику Інформаційних послуг силами Виконавця відповідно до умов Оферти шляхом надання Інформаційних послуг у відео-, фото-, аудіо-, текстовому форматі за винагороду, що виплачується Замовником Виконавцю та згідно визначеного/встановленого тарифу.
3.2. Вартість кожного виду Інформаційної послуги встановлюється на Сайті, де розміщений даний Договір. Договір про надання Інформаційних послуг вважається укладеним з моменту надходження коштів на рахунок Виконавця.
3.3. Платіж за Договором здійснюється безготівково платіжними картами Visa та MasterCard через платіжний сервіс WayForPay.
3.4. Надання Інформаційних послуг здійснюється за умови передплати та повної оплати обраного тарифу та Інформаційної послуги на Сайті.
3.5. Перед тим, як оплачувати Інформаційні послуги за Договором (акцептуванням Оферти) Замовник зобов’язується уважно ознайомитись з усіма умовами, зазначеними в даному документі. Здійснюючи оплату, Замовник беззаперечно приймає усі без виключення умови даного Договору та Політику конфіденційності Виконавця.
4. УМОВИ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОСЛУГИ
4.1. Після проведення оплати Виконавець за узгодженим графіком надає обмежений доступ Замовнику до оплаченої Виконавцем Інформаційної послуги, розміщеної у закритому каналі Telegram строком на 3 (три) календарних місяці. Строк наданого доступу до навчальних матеріалів відраховується з моменту отримання Замовником дозволу на вхід до закритого каналу Telegram (отримується після здійснення оплати Інформаційних послуг).
4.2. Оплата Замовником Інформаційної послуги може бути здійснена через платіжні інструменти, розміщені на Сайті.
4.3. Після отримання Замовником доступу до закритого Telegram-каналу, повернення оплачених коштів є неможливим (кошти поверненню не підлягають, оскільки Інформаційна послуга фактично є наданою).
4.4. Придбання Інформаційної послуги з доступу до навчального матеріалу підтверджується внесенням оплати через Сайт. Підключення Замовника до закритого каналу участі здійснюється одразу після оплати на Сайті (за прямими посиланнями). Додатково на електронну пошту Замовника відправляється лист з кнопкою-посиланням по якій можна перейти до закритого каналу.
4.5. Якщо Замовник протягом доби з моменту оплати не отримав доступ до Інформаційної послуги, йому необхідно звернутися до служби підтримки Виконавця
https://t.me/supp_guru_contentu або
gurukontentulite@gmail.com.
4.6. Виконавець зобов’язується розпочати надання Замовнику Інформаційних послуг шляхом додавання до закритого Telegram-каналу із наявним у ньому навчальним відеоматеріалом.
4.7. Ця Оферта має чинність акта приймання-передачі наданих послуг. Прийняття послуги провадиться без підписання відповідного акта.
4.8. Використання Замовником інформації та матеріалів в первинному вигляді, одержаних в результаті надання Інформаційних послуг, допускається лише в особистих цілях та для особистого використання Замовника. Виконавець залишає за собою право анулювати доступ Замовника до матеріалу у разі встановлення факту розповсюдження Замовником інформації та матеріалів, отриманих ним від Виконавця, третім особам за плату або безоплатно. В такому випадку кошти сплачені за послугу не повертаються.
4.9. Ціна (вартість) Інформаційних послуг Виконавця визначається на Сайті й її розмір погоджується в момент сплати коштів Замовником.
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
5.1. Виконавець має право покласти виконання Договору на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед Замовником за порушення умов Договору.
5.2. Виконавець зобов’язується надавати Замовнику цілодобовий доступ до оплачених текстових, відео, фото, аудіо-матеріалів протягом строку, узгодженого Договором.
5.3. Виконавець несе відповідальність за зберігання та обробку персональних даних Замовника, забезпечує конфіденційність цих даних у процесі їх обробки та використовує їх виключно для якісного надання Інформаційної послуги Замовнику.
5.4. Виконавець гарантує надання Замовнику повної та достовірної інформації про Інформаційні послуги на його вимогу.
5.5. Виконавець має право припиняти надання Інформаційних послуг з моменту закінчення строку їх надання.
5.6. Виконавець має право змінювати умови цієї Оферти в односторонньому порядку без попереднього повідомлення Замовника, публікуючи зазначені зміни на Сайті, не пізніше 5 календарних днів з дня їх внесення (прийняття).
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА
6.1. Замовник зобов’язаний надавати достовірну інформацію про себе у процесі заповнення заявки (реєстрації) на Сайті. Замовник відповідає за достовірність такої інформації.
6.2. Замовник зобов’язується під час користування Інформаційними послугами своєчасно їх оплачувати Виконавцю в обсязі, порядку та строки, передбачені цим Договором та обраним тарифом.
6.3. Замовник зобов’язується ознайомитися з Договором, умовами надання обраних Інформаційних послуг, дотримуватись та виконувати їх вимоги.
6.4. Замовник зобов’язується не передавати (в т.ч. оплатно) та не розповсюджувати матеріали, що стали йому доступними у зв’язку із отриманням Інформаційної послуги.
6.5. Замовник зобов’язаний підтримувати у справному технічному стані обладнання та канали зв’язку, що забезпечують доступ до закритих каналів отримання Інформаційних послуг. Виконавець не несе відповідальності за ненадання (неякісне надання) Інформаційних послуг з причин, що не залежать від Виконавця (в т.ч. через невиконання п. 6.1 цієї Оферти).
6.6. Замовник користується всіма правами споживача відповідно до чинного законодавства України, яке регулює відносини щодо надання послуг.
6.7. Замовник у разі надання йому послуги неналежної якості має право скористатися правами, передбаченими ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», виключно у випадках, коли порушення його прав сталося з вини Виконавця та за умови доведеності зазначеної обставини.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Сторони домовились, що до Договору застосовуються норми законодавства України.
7.2. Усі претензії щодо якості наданих Інформаційних послуг повинні надсилатися Замовником на електронну пошту до служби підтримки Виконавця у Telegram за адресою:
https://t.me/supp_guru_contentu.
7.3. Строк розгляду Виконавцем претензій Замовника становить 30 (тридцять) днів (у тому числі претензій, що містять вимогу про повернення коштів) з моменту надходження претензії на адресу Виконавця.
7.4. У випадку порушення Замовником п. 4.8, п. 6.4 даного Договору Замовник зобов’язується сплатити штраф в розмірі 100 000 (ста тисяч) гривень за кожне таке порушення. Даний штраф Замовник повинен сплатити протягом 3 (трьох) днів з дати отримання відповідного повідомлення від Виконавця. При цьому сплата штрафу не звільняє такого Замовника від належного виконання своїх зобов’язань згідно цього Договору і повного відшкодування завданих збитків (включаючи упущену вигоду).
7.5. Усі спори та розбіжності, які можуть виникнути у зв’язку з Договором, включаючи будь-які питання щодо їх виконання, укладання, дійсності або розірвання, Сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.
7.6. Замовник погоджується, що з метою вирішення спорів між Сторонами ефективним та обов’язковим для використання засобом комунікації є листування із Замовником на електронну адресу та/або по телефону.
7.7. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань згідно умов Договору, Замовник та Виконавець несуть відповідальність згідно норм чинного законодавства України.
8. ФОРС-МАЖОР
8.1. Сторони Договору звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за Офертою, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), що виникли після укладення цього Договору та унеможливили виконання зобов’язань відповідно до умов цього Договору. До таких обставин зокрема, але не обмежуючись, належать надзвичайні ситуації техногенного, природного чи екологічного характеру, аварії в системах електропостачання, руйнування цих систем, спричинені, зокрема, землетрусами, повенями, ураганами тощо, тривала відсутність електроенергії та інтернету з незалежних від сторін причин, воєнні дії, заколот, страйк, масові заворушення, заворушення та інші протиправні дії, а також стан здоров'я Виконавця, повінь, пожежа, антитерористичні операції, землетрус та інші стихійні лиха, війна, військові дії, неконтрольовані, протиправні дії та акти вандалізму третіх осіб, революційні дії, громадські заворушення, акти чи дії органів державного управління, прийняття законних чи підзаконних актів, які прямо впливають на можливість виконання сторонами умов цього Договору, та будь-які інші надзвичайні обставини.
8.2. Сторони домовились, що у разі виникнення обставин, передбачених п. 8.1. Договору, строк виконання зобов’язань за цим Договором збільшується на період часу, протягом якого діяли ці обставини та їх наслідки.
8.3. Якщо форс-мажорні обставини та їх наслідки продовжують діяти понад шість місяців, сторони у найкоротші терміни мають провести переговори з метою виявлення прийнятних для обох сторін альтернативних способів виконання умов цього Договору та досягнення відповідних письмових домовленостей.
9. ІНШІ УМОВИ
9.1. Замовник, приймаючи умови цієї Оферти, підтверджує свою обізнаність та погоджується із способом та формою надання Інформаційних послуг.
9.2. Замовник, приймаючи умови цієї Оферти, погоджується, що успішність використання Замовником отриманих знань, умінь та навичок залежить від багатьох відомих та невідомих Виконавцю факторів.
9.3. Претензії Замовника з вимогою про повернення коштів приймаються лише до моменту отримання доступу до матеріалів, що беззастережно приймається сторонами. Після отримання Замовником доступу до закритого інформаційного каналу повернення коштів не здійснюється.
9.4. Після сплати коштів Замовником та отриманні таких коштів Виконавцем Замовник не в праві вимагати повернення сплачених коштів, оскільки доступ до Інформаційних послуг надається Виконавцем автоматично після сплати коштів і триває 3 (три) календарних місяці.
9.5. Замовник гарантує, що усі умови Оферти йому зрозумілі і він приймає їх безумовно та в повному обсязі, без будь-яких передумов, винятків та застережень.
9.6. У разі виникнення питань, які не врегульовані цим Договором, сторони зобов’язуються керуватись нормами, встановленими чинним законодавством України.
9.7. Сторони дають одна одній згоду на обробку та зберігання персональних даних, які стають відомими їм у зв’язку із укладенням цього Договору, у межах, у яких це необхідно відповідно до вимог чинного законодавства України.
9.8. Усі запити щодо використання навчальних матеріалів, які надаються, зокрема, відповідно до Договору, повинні надсилатися Виконавцю до служби підтримки до Telegram за посиланням:
https://t.me/supp_guru_contentu.
Реквізити Виконавця:Фізична особа-підприємець Михалкова Єлизавета ВікторівнаРНОКПП: 3643103684e-mail: gurukontentulite@gmail.comадреса: 51700, Україна, 51700, Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, місто Вільногірськ, бульвар Миру, будинок 15Б, квартира 30